دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پیام هفتگی نوروز

پیام هفتگی نوروز

#پیام_هفتگی



فروردین

از اول اين سال سعی كن با توكل به خدا و اراده قوی با سرعت و دقت دست به كار شوی و از زمان حداكثر بهره را بگيری. خودت را با شرايط وفق بده. ديگر ناله كردن از دست دنيا كافی است،‌ چون به جز فرسايش روح نتيجه‌ای ندارد. اگر عمر خود را فقط به تجربه جمع كردن بگذرانی، ، كی می خواهی از آن‌ها استفاده كنی و به آرامش و خوشبختی برسی.

 

اردیبهشت

در سال نو صبر و شكيبايی پيشه كن و عجله به خرج نده. تمامی گره‌های زندگی ات تا نيمه سال باز خواهند شد. با فردی با تجربه مشورت كن و از او راهنمايی بخواه. دست از جنگ و لجبازی بردار، كه به ضرر توست. در سال جديد خود خوری و نق زدن را كنار بگذار. گذشته را فراموش كن و از نو با ديد مثبت‌تری به اطراف بنگر و برنامه‌ريزی كن.

 

خرداد

در سال جديد سعی كن با قيافه شاداب‌تری با آدم‌ها و زندگی روبه‌رو شوی. هيچ وقت از ياد خداوند غافل نشو. خدمت به مردم و كمك به همنوع و احترام گذاشتن به ديگران، شخصيت خودتان را بيشتر می كند. امسال می تواند سال تغيير رويه دادن در تمام جنبه‌های زندگی ات باشد. اگر خودت بخواهی می توانی خيلی چيزها را عوض كنی.

 

تیر

امسال سال رهايی از مشكلات است. با افراد شايسته نشست و برخاست كن. خداوند را فراموش نكن و در كارها به او توكل كن. افكار بسيار جالبی در سر داری ولی نسبت به بيشتر آن‌ها صبر و حوصله نداری. كبوتر اقبال بر بام خانه تو نشسته، مواظب باش آن را پرواز ندهی. سال جديد برای تو پر از شيرينی و موفقيت است.

 

مرداد

امسال بايد در تعادل باشی. فكري كه در سر داری، باعث دردسرت مي‌شود. عواقب هر كاری را در نظر بگير و بی جهت عجله و شتاب نكن. خيلی از كارها در سال جديد بايد سر و سامان بگيرند. همه فكر می كنند كه تو خيلی زرنگی و قصد فريب آن‌ها را داری و از ناراحتی آن‌ها خوشحال می شوی امسال مواظب باش دل كسی را نشكنی. به پدر و مادر و همسرت احترام بگذار.

 

شهریور

در كارهای مختلف موفقيت‌های زيادی كسب می كنی. از همين امروز با برنامه مخصوصی كارهايت را شروع كن. در كارهايت دقت، اراده و علاقه داشته باش تا نفسی راحت بكشی تحولات اساسی در زندگی ات به وجود می آيد. سال جديد، سال گوش كردن به ندای قلبت است. در انجام كاری عجله داری كه به صلاحت نيست. بهتر است منصرف شوی. در آينده موقعيت بهتری برايت وجود دارد.

 

مهر

چند ماه اول سال فراز و نشيب‌ها ادامه خواهد داشت ولی خوشبختانه همه مشكلات از بين می رود و در نيمه آخر سال احساس آرامش بيشتری خواهی كرد. در سال جديد رابطه خود را با خداوند بهتر كن، زيرا تنها راه كسب سعادت و خوشبختی است. امسال دست از لجبازی بردار و بگو مگوها را كوتاه‌تر كن. با لبخند به استقبال زندگی و آينده برو و با عينك صورتی به دنيا نگاه كن.

 

آبان

به چيزي مي‌انديشی و فكرت را بی جهت مشغول كردی تنها راه چاره صبر و شكيبايی است. آينده‌ای درخشان برای شما رقم خورده. هميشه عوامل مثبت و منفی را با هم در نظر بگير و آن چيزی را كه به نفعت هست انتخاب كن. آرامش، هدف اصلي زندگی همه ماست برای رسيدن به آن بايد بكوشيم.

 

آذر

در سال جديد افكار مشوش و پوچ را از خود دور كن. صبر و تحمل بيشتری به خرج بده. اقدامات مثبتی خواهی داشت و نتيجه سودمندی به دست مي‌آوری زياد به خود مغرور نباش. و از سرزنش ديگران در سال جديد دست بردار. در نيمه اول سال سعي كن بيشتر از هوش و استعدادهايت چه در تحصيل و چه در محيط كار استفاده كنی و از فرصت‌ها به طرز هوشمندانه‌ای بهره بگيری

 

 

دی


سالی پر از تنوع و زيبايی در انتظار توست. آرزوهايت يكی پشت سر ديگری برآورده می شوند. جاي هيچ‌ نگرانی نيست فقط بايد با صبر و شكيبايی داشته باشی. خبر تلفنی خوشحال‌كننده‌ای مي‌شنوی. از نظر شغلی به تنهايی بار مسئوليت زيادی بر دوش گرفته‌ای. از غرور و خودخواهی بپرهيز. تا محبوب خاص و عام شوی. خداوند نعمات زيادی به تو و خانواده‌ات عطا كرده. در هر صورت سال جديد با صبر و حوصله بيشتری بايد كارها را شروع كنی

 

بهمن

فرد مهربانی به شما پند و اندرز می دهد و در كارهايت به تو كمك می كند. غم و غصه و افسرده شدن اندازه‌ای دارد. فردا كه هنوز نيامده معلوم نيست چه می شود پس امروز را بايد غنيمت بشماری. محيط منزل را عوض كن. عشق و اميد را به خانه خود بياور. با لبخند با دنيا روبه‌رو شو از منفی ها دوری كن.

 

اسفند

به چيزی می انديشی و فكرت را بی جهت مشغول كردی، تنها راه چاره صبر و شكيبايی است. آينده‌ای درخشان برای شما رقم خورده. هميشه عوامل مثبت و منفی را با هم در نظر بگير و آن چيزی را كه به نفعت هست انتخاب كن. آرامش، هدف اصلی زندگی همه ماست برای رسيدن به آن بايد بكوشيم.

 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده