خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پیام جمعه

پیام جمعه



فروردین


یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد کرد. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده همکاری داده و به ادامه راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید و کاری انجام دهید


اردیبهشت


حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می‌سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت‌ها امری غیر ممکن است، اما به شما توصیه می‌کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می‌کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی‌کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.


خرداد


شما شخصی خلاق، قابل اعتماد،شرافتمند، منطقی و بسیار منظم و در انجام کارهایتان پیرو رویکردی مشخص هستید. سلیقه ی شما فوق العاده است و همین باعث می شود که همیشه در مرکز توجه قرار بگیرید، اما باید مواظب باشید بیش از اندازه ولخرجی نکنید. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید که انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد.


تیر


میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید به شما انگیزه خواهد داد تا برای به دست آوردن اهداف خود تلاش کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست می آورید به اهدافتان پی خواهند برد


مرداد


شاید فکر کنید که اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست و این تردیدی که در تصمیم گیری دارید بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. وضعیت سلامتی تان به توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارد و حتی اگر در ظاهر مشکل خاصی ندارید هم بد نیست برای چکاپ های سالیانه سری به دکترتان زده و خیال خودتان را از این بابت راحت کنید.


شهریور


خودتان را به دست خداوند بسپارید و اینقدر از روزگار شکایت نکنید و در مقابل خواسته خدا ایستادگی نکنید، چون سرگردان می شوید. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است؛ پس گله نداشته باشید. ممکن است مشکلاتی ناگهانی در محل کارتان سر راهتان قرار بگیرند؛ اگر می خواهید به این مشکلات غلبه کرده و ورق را به نفع خودتان برگردانید باید با سیاست و مانند یک انسان بالغ با آنها مقابله کنید.


با این فشار کاری بسیار سنگینی که به شما وارد می شود و حجم کاری بسیار بالایی که در انتظارتان است و داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند. انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد.


آبان


شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید.


آذر


شما درگیر بحث هایی خواهید شد که اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد.


دی


در پیش بردن کارها و برنامه هایی که دارید از پیشنهاداتی که به شما می شود استقبال خواهید کرد و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید.


بهمن


شما سعی می‌کنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری کنید و آسان ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. درست است که این یک راه حل دائمی‌نیست، اما غرق کردن خود در میان کسانی که مانند شما فکر می‌کنند و هم فکر شما هستند می‌تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.


اسفند


اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما ممکن است فردی را ملاقات کنید که درها را به روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این می‌کنید که بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند، برای فتح بلندترین قله ها هم باید راه را با برداشتن قدم هایی کوچک آغاز کرد.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده