بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» فال هفته

فال هفته


فروردین

جهان گذرا و ناپايدار است و ناكامي براي همه پيش مي‌آيد تنها با صبر و حوصله و توكل بر خدا كارها سازمان مي‌يابد. براي گشايش در كارتان بايد با يكي از آشنايان مشورت كنيید. افكار منفي را از خود دور كنید. رقباي زيادي داريد، پس با تدبير عمل كنید. بعضي چيزها بايد اتفاق بيفتد كه مي‌افتد و از دست ما خارج است.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

اردیبهشت 

يادتان باشد كه كيفر دو چيز در اين دنيا خيلي زود به انسان برمي‌گردد، يكي ظلم كردن به همسر و فرزندان و ديگري بدرفتاري با پدر و مادر. زمان به سرعت مي‌گذرد، پس از فرصت‌هايتان استفاده كنید. همه از اين كره زمين يكسان بهره مي‌بريم، اما كسي كه ارزش زمان و موقعيت خود را بداند، موفق است.

خرداد

در روابطتان به امنیت می‌رسید و باعث می شود که دوستان نزدیکتان قابل اتکا باشند. کودکان در این دوران گرما و خوشی می آورند و ارزش زیادی دارند. انرژی‌تان را به سمت یک فعالیت خلاقانه با عزیانتان که دوستشان دارید هدایت کنید. این احساس رضایتمندیتان را افزایش می دهد.

تیر

خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید. از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. سعی کنید به همه جوانب زندگی اهمیت بدهید.

مرداد

 در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

شهریور

میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد. اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کنید.

مهر

 

باوجود اینکه شما در برابر پیشنهادات قبول کردن مسئولیت‌های اضافی مقاومت می‌کنید، ولی هم اکنون چاره دیگری جز قبول کردن ندارید. پس با مقاومت کردن و مبارزه کردن انرژی تان را هدر ندهید، بلکه فقط کارهایی که لازم است را انجام دهید

آبان

شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

آذر

شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید،بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید

دی

حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید، نمی‌توانید در برابر وسوسه‌های درونی‌تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می‌توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت‌های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان‌های دور و دراز ذهن خود سیر می‌کنید، منطق را پیشه خود کنید.

بهمن

خوشبختانه شما فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی، محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی‌شان استفاده كنند.

اسفند

در زندگی هر کس فرازونشیب‌هایی وجود دارد که با درایت و کمک‌گرفتن از افراد باتجربه و نیز توکل بر پروردگار، به سلامت می‌توان آن‌ها را گذراند. سعی کنید زنگ تفریح‌هایی را برای خودتان به وجود بیاورید تا از استرس‌هایتان کم شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده