خرید از سراسر دنیا


» پیام هفته

پیام هفته



فروردین


موقعیت‌های خوب به زودی از راه می‌رسند. از افراد پیمان‌شکن و فریبکار دوری کن و دوستانت را با دقت بیشتری انتخاب کن. به سلامتت بیشتر فکر کن و از آدم‌های سیگاری دوری کن، خودتان هم سیگار نکشید. به زندگی خانوادگی‌ات وفادار باش.


عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

اردیبهشت


معنويت را سر لوحه كارهايت قرار بده و ارتباط تازه‌اي با خدا پيدا كن. بيشتر مواظب دوستانت باش. به آن كسي كه دل بسته‌اي او هم مثل تو نگران است. عشق راهي پر خطر است با رنجي شيرين. براي رسيدن به او بايد صبر و شكيبايي پيشه كني و از خداوند كمك بخواهي. 


خرداد


چهارچوب طلايي زندگي‌ات را محكم‌تر بساز: ايمان ، روي خوش، تحصيلات عاليه و اراده آجرهاي طلايي قصرت هستند. يادت باشد كه امروز، ديروز نيست. امروز روز جديدي است كه از نو بايد آغاز كرد. به خدا توكل كن كه او تو را خيلي دوست دارد و دست او بالاترين دست‌هاست و نامش آرامش قلب‌هاست. زمان همه چيز را روشن خواهد كرد نگران نباش. 


تیر


رابطه‌ات با خانواده بهتر مي‌شود. از ديگران كمك بگير تا مسايل حل شوند. با اعتماد به نفس زياد به جلو حركت كن. آرامش و تعادل خود را در همه لحظات زندگي‌ات حفظ كن. فكري در سر داري كه هنوز زمان آن فرا نرسيده.نسبت به تصميم‌هايي كه گرفته‌اي به دلت ترديد راه نده. فكري در سرت است كه به زودی تحقق مي‌يابد. 


مرداد


آدم‌هاي وفاداري دور و برت هستند. قدر خانه و خانواده و اطرافيانت را بدان. زندگي را آسان بگير و خنده را فراموش نكن. بدان كه تنها نيستي و از خدا كمك بگير.جملات مثبت تاكيدي يادت نرود. محکم و استوار باش خدا با توست و کمکت می‌کند در کارهایت حوصله به خرج بده از هیچ کس واهمه نداشته باش


شهریور


پيشرفت تحصيلي و كاري داري. مواظب چرب زباني حسودان باش و رازت را به كسي نگو. زندگي بالا و پايين خودش را دارد، شادي را فراموش نكن. بعضي وقت‌ها همه چيز داري، اما احساس خوشبختي نمي‌كني. در اين زمان بايد با خودت خلوت كني.هميشه براي به آرامش رسيدن به آدم‌هاي پايين‌تر از خود نگاه كن و براي رسيدن به هدف‌هاي والاي تحصيلي و زندگي و كاري به آدم‌هاي موفق نگاه كن.


مهر

اگر چيزي گم كرده‌اي به زودي پيدا مي‌شود، فقط بايد درس بگيري كه منظم‌تر باشي. تازگي‌ها اعتماد به نفس خودت را از دست داده‌اي و مي‌خواهي از درون فرياد بكشي. از منطق و عقلت استفاده كن، آرام باش و با ديد مثبت به قضايا نگاه كن.كمي منزوي شده‌اي و حوصله هيچ كسي را نداري، پس وقتت را صرف خود و خداي خودت كن. 


آبان


فكرهاي مالي مثبتي در سر داري كه به نتيجه مي‌رسدبدخلقي و ندانم‌كاري‌هايت زندگي‌ات را جهنم مي‌كند، پس تغيير رويه بده. به فكر تعالي و پيشرفت روحي خودت باش، ديگران نمي‌توانند برايت كاري بكنند. به خاطر اين و آن خودت را به زحمت نينداز. خودت را غرق مشكلاتت كردي و فرصت فكر و انديشه را از خودت گرفته‌اي. 


آذر


به دنبال هدف‌هاي بزرگ دست نيافتني هستي. بيشتر فكر كن. با افراد خانواده صميميت بيشتري برقرار كن. رنگ‌هاي سبز زيتوني و نارنجي رنگ شانس تو هستند. هر چيزي را بزرگ‌تر از آن‌چه هست نشان نده. بيشتر به وضع ظاهري‌ات برس، زيرا به اوضاع و احوال دروني‌ات خيلي كمك مي‌كند. تغييرات مثبت كاري در حال شكل‌گرفتن است. 


دی


براي اين‌كه انسان كاملي باشي بايد با ديگران با مهرباني رفتار كني و توكل به خدا را فراموش نكني. مشكلات ديگران را حل كن تا خدا هم مشكل تو را حل كند. بيشتر به فكر سلامتي‌ات باش. هر كسي بسته به تلاش و لياقت خودش به جايي مي‌رسد. تو هم بايد در كارهايت سياست و تدبير داشته باشي. براي خودت هدف‌گذاري كن. 


بهمن 

فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش مطلب مرتبط فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش


يادت باشد كه انسان بي‌ريا هميشه موفق و آسوده‌خاطر خواهد بود، به ويژه وقتي به كسي كمك مي‌كند شاد و خندان مي‌شود. مشكل مردم را برطرف كن، اگر ديگران ارزش و قدرت را نمي‌دانند عيبي ندارد، زيرا خدا بر همه چيز، آگاه و بصير است. تلاشت بسيار قابل ارزش است. ورزش و لبخند و مثبت‌انديشي رمز پيشرفت توست. 


اسفند


اگر اشتباه كردي از آن درس بگير و ديگر چنين اشتباهاتي را تكرار نكن. رابطه خود را با پروردگار بهتر كن. فكر مي‌كني كارهايت لاك‌پشتي‌ به جلو مي‌رود. گاهي اوقات از نتيجه كارهايت راضي نيستي. پايت را از گليم خودت درازتر نكن و براي چشم و هم‌چشمي خودت را به خطر نينداز. خيالت راحت باشد همه چيز دست خداست از او كمك بگير و با او دوست باش.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده