دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نشانه های عشق!

نشانه های عشق!


آیا نشانه‌های عشق را می‌شناسید؟


1-  وقتی کسی عاشق همسرش باشد، درحالی‌که همواره برای کمک به او آماده است، سعی می‌کند به او اعتماد داشته باشد و اجازه دهد تا حد ممکن کارهای مربوط به خود را خودش انجام دهد.

صحیح  غلط


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

2-  اگر می‌خواهید به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید، لباس‌هایتان را با لباس‌های او هماهنگ می‌کنید.

صحیح  غلط


3-  سریع‌ترین راه برای شناخت کسی که ادعا می‌کند عاشق شماست، این است که همراه او با ماشین بیرون بروید و او رانندگی کند.

صحیح  غلط


4-  اگر همسرتان عاشق شما باشد، هنگامی‌که با او صحبت می‌کنید در چشمان شما نگاه نمی‌کند و چشمش به اطراف و افراد دوروبر شماست.

صحیح  غلط


5-  همسرتان در رستوران قبل از اینکه شما نظری بدهید، بهترین غذا را برای هردو نفرتان انتخاب می‌کند.

صحیح  غلط


6-  همسران عاشق همیشه کنار یکدیگر راه می‌روند و نزدیک هم می‌ایستند.

صحیح  غلط


7-  اگر همسرتان عاشق شما باشد، زمانی‌که از دستش ناراحت و عصبانی هستید، سعی می‌کند به گونه‌ای سر صحبت را با شما باز کند و اجازه نمی‌دهد قهر و فاصله‌ای که ایجاد شده است، مدت زیادی به‌طول بینجامد.

صحیح  غلط


8-  همسر شما هنگام خرید و انتخاب لباس از شما هم کمک می‌گیرد و سعی می‌کند سلیقه و علایق شما را هم در نظر داشته باشد.

صحیح  غلط


9-  همسرتان عاشق شماست اما زمانی‌که از همسرتان درمورد احساسش نسبت به خودتان سوال می‌پرسید، او از پاسخ‌دادن به این سوال طفره می‌رود. 

صحیح  غلط


10- همسرتان عاشق شماست اما به دلیل مشغله‌هایی کاری نمی‌تواند با شما وقت بگذراند، شما را به تفریح و گردش ببرد و حتی زمانی‌که از محل کار به خانه می‌آید، به دلیل خستگی نمی‌تواند با شما صحبت کند.

صحیح  غلط


پاسخ‌ها:

 ا- صحیح  2- صحیح  3- صحیح  4- غلط  5- غلط  6- صحیح  7- صحیح  8- صحیح  9- غلط  10- غلط

اکنون پاسخ‌هایتان را با کلید ارائه‌شده مطابقت دهید، اگر بیش از 6 مورد از پاسخ‌هایتان مطابق با کلید باشد، می‌توانید امیدوار باشید که در درک نشانه‌هایی عشق درحد قابل‌قبولی هستید و می‌توانید حتی نشانه‌های غیرکلامی ‌ابراز عشق واقعی را دریابید. 


تحلیل تست

·    همسران عاشق دوست دارند شرایطی را برای یکدیگر فراهم کنند که بتوانند به رشد و پیشرفت یکدیگر کمک کنند و زمانی‌که می‌بینند طرف مقابل احتیاج به کمک دارد، همواره آماده یاری‌رسانی هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند؛ مثلا شما برای محل کارتان باید پروژه خاصی را به اتمام برسانید و همسرتان هم در این زمینه اطلاعات کافی دارد، اما او صبر می‌کند تا شما خودتان به‌تنهایی این کار را تمام کنید و درصورتی‌که شما تمام سعی خود را کردید و نتوانستید به‌تنهایی آن کار را انجام دهید، حتما کنار شما می‌آید و راهنمایی‌هایی لازم را به شما می‌کند تا بتوانید بهتر آن را انجام دهید. امور مربوط به شما برای همسرتان مهم است و او همواره دوست دارد به موفقیت بیشتر شما کمک کند.

·    عاشقان دوست دارند خود را شبیه یکدیگر کنند و البته بیشتر اوقات ناخودآگاه کارهایی را انجام می‌دهند که بیشتر به عشقشان نزدیک و شبیه شوند. گاهی این کار هماهنگی در لباس و گاهی بالابردن سطح معلومات و حتی طرز صحبت‌کردن است.

·    یکی از راه‌هایی که با آن می‌توانید فردی را که مایلید او را بهتر بشناسید، این است که با هم بیرون بروید و او رانندگی کند. فردی که به حقوق دیگران احترام نمی‌گذارد، خیلی سریع عصبانی می‌شود و قوانین را رعایت نمی‌کند، مسلما نمی‌تواند یک زندگی سرشار از عشق و آرامش را برای شما فراهم کند.

·    تمام هوش و حواس عاشقان به یکدیگر است و این حالات در رفتار و گفتار آن‌ها مشخص می‌شود؛ اما مسلما این حالت‌ها مدتی بعد از ازدواج تعدیل می‌شود. درهرصورت همسرانی که عمیقا یکدیگر را دوست دارند، به یکدیگر احترام می‌گذارند، زمانی‌که صحبت می‌کنند به هم توجه می‌کنند، میان صحبت هم نمی‌پرند و حواسشان به یکدیگر است. وقتی با کسی صحبت می‌کنید و او مدام به اطرافش نگاه می‌کند و حتی به چشمان شما نگاه نمی‌کند، غیرمستقیم این پیام را به شما می‌رساند که حوصله شنیدن صحبت‌های شما را ندارد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

·    بدیهی است کسی که عاشق همسرش است، برای او بهترین‌ها را می‌خواهد. اما این مسئله نباید موجب شود اعتمادبه‌نفس او را پایین بیاید و اختیار از او گرفته شود. اگر شما عشق همسرتان هستید و عادت دارید بهترین‌ها را قبل از اینکه از او نظر بگیرید برایش انتخاب کنید، بدانید که مسیر درستی را انتخاب نکرده‌اید. اول اجازه دهید او با نظر خودش انتخاب کند و بعد اگر مطمئن شدید که اشتباه کرده است و یا گزینه‌هایی بهتری هم برایش وجود دارد، او را راهنمایی کنید و درنهایت اجازه دهید انتخاب نهایی با خود او باشد.

·    عاشق‌ها دوست دارند درکنار هم بوده و نزدیک‌ترین فرد به یکدیگر باشند که این تمایل در رفتار و گفتار آن‌ها کاملا مشهود است.

·    اختلاف‌نظر و بروز ناراحتی و کدورت در زندگی مشترک امری کاملا طبیعی است. حتی عاشق‌ترین همسران هم گاهی از یکدیگر ناراحت می‌شوند و حتی با هم بحث می‌کنند. اما باید به یاد داشته باشید که هیچ مسئله‌ای به شما اجازه نمی‌دهد به همسرتان توهین کنید و حتی زمانی‌که بسیار از او دلگیر هستید باید به یکدیگر احترام بگذارید. معمولا وقتی کسی را دوست داریم، نمی‌توانیم قهر و کدورت او را تحمل کنیم؛ به همین دلیل سعی می‌کنیم از هر راهی که می‌توانیم کدورت‌ها را رفع کرده و سر صحبت را باز کنیم تا فضای سرد و سنگین ناراحتی و قهر هرچه سریع‌تر از بین برود و بار دیگر عشق و دوستی آرامش را به زندگی بازگرداند.

·    درنظرگرفتن نظرات و عقاید کسی که دوستش داریم، یکی دیگر از راه‌های ابراز علاقه است.

·    اگر کسی را دوست داشته باشید، هنگامی‌که از احساس شما نسبت به خودش سوالی بپرسد، تردیدی نخواهید داشت و خیلی‌راحت می‌توانید به سوالاتش پاسخ دهید؛ البته گاهی برخی افراد به دلایل مختلف نمی‌توانند احساسات درونی‌شان را ابراز کنند؛ شاید راه و رسم این کار را نمی‌دانند و شاید از ابراز آن خجالت می‌کشند. اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید عشقتان را در غالب کلمات به همسرتان ابراز کنید، بهتر است از راه‌های دیگر برای نشان‌دادن عشق خود استفاده کنید. برایش نامه بنویسید، پیامک یا ایمیل بزنید و به هر طریقی که می‌توانید، عشقتان را کاملا واضح و آشکار ابراز کنید.


·      شاید به دلیل مشغله‌های کاری و مخارج بالای زندگی ناچارید تمام روز را کار کنید و نمی‌توانید هر روز و هر شب زمان زیادی را با همسرتان بگذرانید یا با هم به گردش و تفریح بروید اما سعی کنید هر روز زمانی را، هرچند کوتاه، برای همسرتان بگذارید و با او صحبت کنید. از کارهای روزمره‌تان برایش بگویید و از او بپرسید که روزش را چطور گذرانده است. در هر شرایطی سعی کنید هر روز یا هرشب فرصتی ایجاد کرده و کمی‌ با همسرتان خلوت کرده و با هم صحبت کنید. این کار موجب می‌شود شما از هم دور نشوید و در جریان امور مربوط به یکدیگر قرار داشته باشید. به این ترتیب بهتر می‌توانید شرایط یکدیگر را درک کرده و در صورت نیاز به همسرتان کمک کنید.


رابطه عاشقانه مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی در زندگی مشترک زوجین است اگرچه بسیاری از زوج‌های ادعا می‌کنند که همچنان عاشق همسرشان هستند اما نوع ابراز این حس نیز بسیارمهم است. همسر شما نیاز دارد احساسات شما را بشنود اما برای این کار، باید بتوانید احساسات خود را به‌شکلی عملی نیز به او نشان دهید. ابراز عشق در هر دوره‌ای از زندگی و در سنین مختلف متفاوت است. شاید در اوایل شروع زندگی مشترک و روزهای ابتدایی آشنایی ابراز عشق بیشتر به‌شکل بیان احساسات و گفتن جملاتی مانند: «دوستت دارم» باشد؛ اما با گذشت سالیان متمادی این ابراز عشق شکل دیگری به خود می‌گیرد. اگر به زندگی زوج‌هایی مسن دقت کنید، کاملا متوجه این موضوع می‌شوید که آن‌ها نگران سلامتی یکدیگرند، مرد سعی می‌کند برای همسرش میوه و خوراکی‌هایی را که او دوست دارد، بخرد و زن همواره هنگام انتخاب غذا سلیقه همسرش را به خاطر می‌آورد و غذایی را درست می‌کند که او دوست دارد. این زوج‌های به یکدیگر احترام می‌گذارند، در حضور دیگران حتی با صدای بلند با هم صحبت نمی‌کنند و یکدیگر را محترمانه صدا می‌زنند.

شما ازدواج کرده‌اید یا هنوز مجردید؟ شاید چندسالی از شروع زندگی مشترکتان گذشته است و احساس می‌کنید همسرتان دیگر مانند گذشته شما را دوست ندارد؛ اما توضیحاتی که در ادامه تست خواندید به شما کمک می‌کند تا بهتر مفهوم رفتارهای همسرتان را درک کنید و از عشقی که در وجودش نسبت به شما دارد، مطلع شوید. اگر مجرد هستید هم این توضیحات به شما کمک می‌کندتا رفتارهای فردی را که در آینده وارد زندگی شما خواهد شد، تحلیل کنید و متوجه شوید که آیا آنچه می‌گوید واقعیت دارد یا خیر.

در قسمت توضیحات تست هر مورد را جداگانه توضیح دادیم اما به یاد داشته باشید که حتی عاشق‌ترین زوج‌ها هم گاهی با هم بحث می‌کنند و به دلایل مختلف رفتارشان کمی ‌تغییر می‌کند. اما این تغییرات همیشگی نیست و برای چندساعت و مدت کوتاهی ادامه دارد. مثلا اگر می‌دانید که همسرتان شما را دوست دارد و یک شب هنگام صحبت با او متوجه شدید که کمی ‌حواسش پرت است و در چشمان شما نگاه نمی‌کند، به عشق او شک نکنید و به خود اطمینان دهید که او احتمالا امشب به دلایل مختلف درگیری‌های ذهنی خاصی دارد که نمی‌تواند مانند همیشه رفتار کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده